lördag 21 mars 2015

Uttråkad.

Den här dagen blev ju inte riktigt som jag kanske hoppats på. Det blev inget lekland, mestadels för att det blev så sent.. lite tråkigt.....

Vi kom ut en stund på eftermiddagen, svinkallt var det ute.. och i vanlig ordning kissade lillskrutt ner sig. Hon har liksom inte alls lärt sig att känna efter när hon är kissnödig och behöver gå på toa, förrän det är för sent. Vissa gånger kommer det lite, andra gånger blir det helt dyngsurt i byxan och resterande plagg. Lite segt. 

Det blev visst aldrig nån flytt.. sen att Björn gjorde annat och hade lite jourjobb där emellan gjorde väl inte mig så mycket gladare.. men så fort Björn kom hem åkte jag upp till centrum och hämtade min Fitbit och köpte sushi till middag. Är helt insnöad på det just nu. Can't get enough. 
Det ska bli kul att se hur många steg man tar på dem kommande promenaderna i veckan, OM vädret tillåter. I SURE HOPE SO.

På Onsdag är mamma barnvakt dessutom, så tar jag och Micke och tränar lite tillsammans. Ska kolla med Cathi också om det passar för henne att träna nån kväll. Måste passa på att träna så mycket jag bara kan i veckan i och med att vi ska till Göteborg på Fredag kväll, åker hem sent på Lördagen och ska hinna gå på 2 kalas på Söndagen. Så då hinns det inte med så mycket träning med andra ord.

Nåja, nu ska jag ta lillskrutt i famnen, hon ser på Shrek just nu, sen är det sängen som gäller direkt därefter! 

Inga kommentarer: