torsdag 5 mars 2015

I dagsljus växer måste-göra-listan.

Sitter här hemma och bara seeeeer och vet att jag har en hel del att göra framöver. Inte lika lätt att göra allt nu då man har en liten att ha reda på, lite i taget säg.
Fönstrena behöver tvättas, hemmet lite allmänt kaosartad ut, tvätthögen har jag börjat sortera men det var visst två fulla ikea-kassar till (bättre rent än smutsigt dock!).. ja, och trädgården borde få sig en omgång den också. Får bjuda hem mamma nån dag nästa vecka så vi kan fixa och dona lite tillsammans. TROR inte det kommer mer snö men man vet aldrig, meeeen jag tänker ändå planera några växter som tål lite kyla i mina krukor här ute, just nu ser det ju såååå tråkigt ut med vissna blommor från fjol.

Apropå mamma, vi blev bjudna hem till henne på lunch i morgon, så trevligt! 

Det kommer bli ett par bildlösa veckor framöver då luren är inlämnad på service, lånemobilen har jag inte kopplad till Dropbox och tänker faktiskt inte fota med den så värst mycket heller, vill inte att mina privata bilder sprids hur som helst. Jag delar ut det jag vill på min blogg och Facebook, resten är privata. 

Nu ska jag ta itu med en trött liten Loui. Gäsp, känner mig lite halvseg jag med, tråkigt när det är så fint väder ute. MEN MEN. Jag kommer ju vara hemma med mister tills Augusti, det kommer fler soliga dagar.

Inga kommentarer: