söndag 15 mars 2015

Intensiv helg.

Flytt, träning och kalas.. + en sen filmkväll med storebror och en dålig natt med Loui på grund av att han är lite snorig.. det gör att man är lite halvtrött så här på Söndagkvällen.
Björn var så underbart gullig och tog med Loui och My ut så jag kunde sova ut. Vaknade kvart i elva (!!) och hade därmed försovit mig från min och Cathi's planerade Söndagsträning.. tyvärr hade hon kommit igång med renoveringen där hemma så jag drog till gymmet själv. Körde lite cardio och axlar + rumpa, axlar är nog nåt jag hatar att träna, har ingen styrka där känns det som. Men vi ska träna tillsammans i morgon istället, skönt det!



Nåja, hann ta en dusch och därefter var det bara att slå in lite paket och väcka My för att hinna till kalaset i någorlunda bra tid. Väl där röjde alla barnen, ljudnivån alltså.. fattar att det kan vara tufft på dagis för dem..

I morgon vankas dessutom promenad efter dagislämning, perfekt. Nu har jag ganska exakt två veckor på mig att komma ner till min målvikt. WISH ME LUCK.

Inga kommentarer: