söndag 29 mars 2015

Vilken besvikelse.

Ja, vad ska man säga. Helgen blev inte riktigt som planerat va.
Inget dop och inga kalas.

I Torsdags var det inte bara hicka som spökade för Loui's del. Det var magsjuka. På hotellet i Göteborg körde My och Björn kräksfest mitt i natten, de kräktes ordagrant i kors i badrummet. Inte den trevligaste hotellvistelsen man varit med om kan jag informera er om. Det var bara att åka hem igen dagen efter. Det är nog den kortaste Gbg-visiten jag varit på. Tur vi fick låna Björns föräldrars bil som drar sjukt lite soppa!

I natt insjuknade även jag. Inte roligt alls. Helt förstörd blir man.

Hoppas innerligt att ingen i våran bekantskapskrets drabbats av magsjukan.


Nåja, sköna sängar hade dem på hotellet, det lilla man fick sova i dem.. jag och Loui sov i dubbelsängen, den skönaste av dem två sängar som fanns i rummet.
Roligt med stora fönster med fin utsikt.

Borta bra men hemma bäst - speciellt i detta fall, när man inte är helt frisk..


I dag blir det bara filmdag. Inte mycket mer än så. Trist att missa både Nils och Linneas kalas. Riktigt trist. My får ge presenterna till de i efterhand.

Inga kommentarer: