onsdag 18 mars 2015

Klappar mig själv på axeln.

Kalla mig självbelåten men jag är fan nöjd över mig själv just nu som håller koll på både mat och träning. Denna vecka kommer jag få till 5 träningstillfällen. Två långpromenader och 3 gånger på gymmet, that's fucking good.

Var visst 8,5 km och inte 9,5 :-).
Är grymt nyfiken på vad vågen kommer visa på Fredag.. kommer bli sjukt besviken om jag inte gått ner något sen förra veckans vägning! Men men, fortsätter jag i denna takt kan den fan inte visa på annat än minus. Mycket viktsnack just nu, jag vet. Men det är för att jag är så nära mitt grundmål och då jag endast har två veckor på mig att komma ner dit.

Loui sover i soffan och jag kollar på lite DH. Bästa tiden på dagen, hehe. Just ja, har gjort lite beställningar över nätet. Ena finns redan på Ica för att hämtas ut redan nu, gjorde ett härligt klipp och tjänade 1400:- kr genom att köpa grejerna redan nu. Det andra är faktiskt en testa-på-prenumeration på té hos temuggen.se, hittade en deal via Groupon. Får se om det är nåt att fortsätta prenumerera på sen.



Happy girl.
Knasiga älskade unge.


Inga kommentarer: