torsdag 5 mars 2015

INGEN träning.

Jahapp, ingen träning i dag heller. Gud så dåligt. Planen var ju att träna med Cathi i dag men så hade hennes karl sin träningsdag i dag igen. Så Tis-, Ons- och Torsdagar kan vi glömma då våra karlar har sina träningsscheman då. Aja, hoppas det blir av i morgon, jag kommer fan inte iväg själv på kvällarna.. är ju för bekväm o seg av mig då. Men är det planerad träning med nån annan så kommer jag iväg enklare. Nåja, vi gör sista försöker i morgon kväll. Tur jag gjort mina squats i dag, är uppe i 130 st nu per dag.. och neeeej, jag pallar inte göra alla på en och samma gång, delar upp setet i tre.

Det har varit en rätt lugn dag annars. Efter dagishämtningen gick vi ner till parken där det lektes en stund. Sedan blev det lasagnerester till middag, sedan film och därefter kvällsbad. Passade på att klippa luggen på lillskrutt också, inte det enklaste när hon inte kan sitta still, så jag räknar inte med att det är jämnt nånstans när jag får se resultatet i torrt hår i morgon.

Installerade sittdelen i vagnen i dag också, Loui verkade trivas bra i den då han såg mycket bättre i den än babyskyddet. Vi har knappt använt liggdelen om jag ska vara ärlig. Tyckte aldrig herrn verkade nöjd liggandes i den. Ligga ner? Vem vill det liksom?


Blir till att radera bilderna från mobilen sen när den ska lämnas in igen. Men kom på mig själv att hur fan ska jag låta bli att fota mina fina barn dagligen. Nä, får helt enkelt göra en rensning sen istället.

Inga kommentarer: