onsdag 25 mars 2015

+ 900 000 kr

En lugn stund just nu. Loui tar en liten tupplur innan det är dags att hämta lillskrutt på dagis.
Maria ser efter henne en stund medan jag och Björn har utvecklingssamtalet med hennes förskolelärare. Ska bli spännande att höra vad hon har att säga..


Micke blev glad över sin present. Han fick presentkort på Floating på Östermalm. Dock fick han inte presentkortet då jag inte fått hem det än, men gjorde en liten rebus till honom istället, lite skoj (tyckte jag iaf, hehe). Han ska få ett till paket, men först måste jag komma iväg till affären!

Mäklaren som kom hit kikade upp huset. Fick ett bra värderingsbesked av henne tycker jag. Ca 3,4 miljoner ligger våran kåk på. Riktigt najs i och med att vi köpte den för 2,5 miljoner, så + 900 000 kr, inte helt fel! Det får en att fundera på att sälja, men som sagt, vi trivs alldeles för bra här med våra härliga grannar!

Lillian ringde på förmiddagen, hon kommer hit i kväll och hänger med oss. Det var ett tag sen sist faktiskt. Så det ska bli kul, hoppas bara lilleman och lillskrutt sköter sig, att den ena somnar direkt och att den andra inte är alltför trotsig, hehe.

Nu ska jag kolla vidare på Desperate Housewives, har snart plöjt igenom första säsongen :-).

Inga kommentarer: