torsdag 19 mars 2015

Härlig Torsdag.

Torsdag.
Dagen innan domen.

Har ätit en massa i dag, kanske lite för mycket.. MEN, jag har inte överskridit min veckobonus.
Så vi får se vad vågen visar i morgon.

Dagen har varit finfin i övrigt. Bästa mamma kom hit och passade Loui efter att ha jobbat natt, så jag och Micke kunde köra ett styrketräningspass tillsammans på gymmet. Axlar, rygg och biceps körde vi, riktigt bra blev det!


Därefter åkte jag till Skärholmen och mötte upp Therese för lite lunch och shopping. Hittade faktiskt ett par jeans på New Yorker för endast 169:-!! Hoppas dem sitter lika fint i morgon som dem satt i provrummet i dag. Köpte även några basic-linnen jag inte klarar mig utan och lite kläder till Mysan (en supersöt klänning, trosor, t-shirt och jeansleggings). Sen tog vi en fika på caféet och där fick Therese lite Loui-mys, åh så sugen jag var på nå fikabröd till men vi höll oss båda två ifrån sånt, hehe.

Får ta och bjuda hem tant och hennes karl på middag snart känner jag. Man träffar ju Johan alltför sällan, det är en riktigt bra kille det. Sån tur Therese har som hittade honom :-).

Så fina, båda två.
Åh, Ninja Warrior-final i kväll såg jag precis reklam för. Skoj. Fatta starka de personerna är, och uthålliga. Får se vilka som klarar sig genom hela finalbanan!? Tittar ni nånsin på det programmet?

Inga kommentarer: