tisdag 17 mars 2015

Snart

Sitter här i min ensamhet just nu. Har precis tagit ut linserna efter att Jenni och Micke åkt hem. I dag har vi haft härligt sällskap av de. Det blev ugnsfalukorv med pasta till middag, precis vad jag var sugen på faktiskt. Åt en lagom stor portion. Tror faktiskt jag kommer hamna under 67-kilos-strecket på Fredag, har ju gett mig fan på att nå mitt mål om exakt 2 veckor!

I dag har jag inte tränat något. Eller ja, jag har fortsatt lite med squatsen, uppe i 145 stycken nu. Har ju ingen att köra den utmaningen med så den stannade av där ett tag. Men jag måste ju helt klart säga att jag ser mer rumpa nu. Har nog med kombinationen träna rumpa på gymmet och träna lite rumpa hemma att göra med. En riktig push för självkänslan!

I morgon blir det nog en promenad med nån granne, eller själv, helt beroende på vad de har för planer.. ska dra iväg ett sms nu när jag ändå kom att tänka på det.
Och på Torsdag ska jag och Micke köra ett pass på gymmet. Mamma är gullig nog och kommer hit direkt efter jobbet så jag kan komma iväg och träna lite styrka. GULLEGULL!

Nu ska jag kolla lite på kartan över hur man smidigast kan gå till Fruängen från Långsjön, skulle vara trevligt med en liten sushilunch på 66 Kvadrat.

Här kommer lite bilder från denna underbara dag. ÄLSKA SOLEN!
Loui sov gott i vagnen på morgonen/förmiddagen.
Jag passade på att sola mitt bleka ansikte efter att jag hade gjort mina "måsten".
Efter öppna förskolan åkte vi hem och blåste lite bubblor.. myyyycket populärt, fortfarande.


Kul i stora gungan i parken med många av vännerna från grannområdet!

Inga kommentarer: