lördag 14 mars 2015

Spontanbesök.

Helt sjukt vad trött man kan bli på några sekunder.
Tur brorsan ringde och piggade upp en, han kommer över inom en timme för lite kvällshäng med oss. Mysigt. Med det sagt ska jag göra i ordning lite té så man får i sig lite koffein och piggnar till ännu mer.

Flytten med Martina gick smidigt tycker jag, förvisso var jag inte med på hela flytten, det kanske säger en del. Men det räckte med en vända till huset under dagen då Martina och hennes vänner hade fyllt lastbilen dagen innan och kört den ut till Ekerö, så det vara bara att tömma den på plats.
Det var bra att jag tog Dodgen, så kunde vi fylla den med grejer från deras Shurgard-förråd. Jag och David åt några korvar efter flytten och därefter var det dags för oss båda att åka hemåt.


Blir till att ta färjan över till Ekerö lite oftare, smidigt. Och mycket närmare till Martina nu :-).
My hade skött sig finfint hos farföräldrarna och Loui hade varit på gott humör trots väldigt lite sömn. Nu ligger båda i varsin säng, tror dock det blir en lite halvdan natt igen för lilleman då han är lite snorig. Inte så lätt att andas då, speciellt då man behöver nappen när man sover.


Inga kommentarer: