onsdag 11 mars 2015

The day..

Den här dagen har varit rätt bra. Enda dåliga är väl att jag inte kunde reklamera min Fitbit som gått sönder då jag inte hittar originalkvittot. Riktigt surt faktiskt. Men jag har mailat Fitbit om det, så vi får se om de gör nåt åt saken då återförsäljaren inte kunde hjälpa till...

Det har varit soligt och fint utomhus och det har verkligen uppskattats! Jag har röjt lite i trädgården och vi har varit ute en stund efter dagis. Maria berättade att hon hittat en död fågel utanför sitt hus, så vi gjorde en liten ceremoni av det hela, barnen fick vara med och begrava fågeln och vi vuxna försökte förklara att fågeln var död lite så där försiktigt. Tycker barnen skötte sig bra när vi den lilla fågeln begravdes. Lärorikt.

Nåt annat jag är nöjd med är att jag kan se ut genom våra fönster igen! Så rena och fina det känns riktigt bra! Sen blev det "Het nudelsoppa" till lunch, det är faktiskt den enda av Viktväktarnas soppa jag tyckt om, så den köper jag igen. FÅ pro points, that we like. Grymt najs var det att ta på sig skinnjackan i dag också, hoppas värmen och solen är här för att stanna!






Nu ska jag dricka mitt kvällsté och se på Ghostbusters, hehe. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: