torsdag 5 mars 2015

Torsdag 5/3.

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är *******'s födelsedag hurra, hurra, hurra. "Killen" jag jobbar/jobbat för fyller år i dag. Hela 16 år. Herregud, han var ju 7 nyss tycker jag... tiden går fort. För fort. Nåja, hoppas han får en fin dag!

Om en timme ska vi ut med grannarna.. försökte bjuda hem de men så lyckades en av de ändra planerna så nu ska vi fika ute i solen istället. Hoppas på att det inte är allt för kallt i och med att det faktiskt var frost för en stund sen då jag lämnade lillskrutt på dagis. Får se hur långvarig jag blir dessutom. Beror helt på om Loui somnar eller inte. Finns liksom inte så mycket för honom att göra där ute, eller för de andra småttingarna.

I kväll ska jag äntligen få träna om planerna inte ändras på nåt sätt. Ska till gymmet med en av mina grannar på gatan. Sen vill jag få till en dag till. Försöka få till det på Söndag morgon, tiiiidigt, tidigt.

Iväg till gymmet innan den här rumpan vaknar till liv, hehe. 

Inga kommentarer: