söndag 6 oktober 2013

Vilken härlig helg.

Vad nöjd jag känner mig med helgen. Vi har kollat på bilar, dock blev det inget bilköp men vi vet i stort sett vilken liten bil vi ska köpa. Sen har vi haft kusin + familj på besök vilket var underbart, barnen busade på som bara den och det var kul att se att de är friska och växer som de ska. My fick två IKEA-kassar med leksaker och kläder av de, så otroligt snällt!
Sen så har jag fått knata runt i lugn och ro på Chokladfestivalen med finfina Martina och Linnea. GOTT är vara förnamnet på vad som fanns där...
David hann träffa Martina en snabbis också, de har inte träffat varandra på år och dar så det var på tiden, hehe. Men vi får nog allt försöka med en längre stund nästa gång, det blev inte riktigt som planerat denna gång.

Nu står maten i ugn och är alldeles strax färdig. Jag är VRÅLHUNGRIG. Så alldeles strax ska jag försöka att INTE moffla i mig maten.
Här kommer lite bilder från helgens trevligheter..






Inga kommentarer: