måndag 14 oktober 2013

Lite av allt det goda.

Helgen har varit finfint. Mest för att Björn faktiskt varit hemma och inte behövt åka iväg och jobba. Men snart drar helgerna igång på hans jobb, så man får passa på att njuta medan man kan.

Ja, utgången i Lördags vart rätt lyckad. En jävligt sur och tvär servitör hade vi dock pga av att jag inte bokat av en plats och då två tydligen inte skulle dyka upp (vilket jag fick reda på på plats i stort sett). Men alla var inte riktigt lika party som jag och Micke. Ida och hennes polare drog iväg först, sen drog sig Magnus hemåt. Så vi var fyra assistenter + en sjukgymnast ute på stan, och alla var inte på så värst mycket festhumör (nåja, jag har kryssningen att se fram emot), men vi var i alla fall ute till 01.00, det var rätt okej tyckte jag..

Igår fick jag sovmorgon och sedan åkte vi till Farsta och mötte upp Evelina en sväng, My levde rövare.. sen åkte vi till Jenny och Alex, nu står deras hus på plats i Tullinge, superfint! Är himla glad för deras skull, de har inte haft nåt boende på väldigt länge nu (planer som ändrades förut). Men nu så! Vi pratade om en middag här hemma om några veckor. Och My var så gullig mot lilla Molly, så sött!





Nu måste jag rusa till jobbet! CIAO!

Inga kommentarer: