tisdag 8 oktober 2013

Halvhjärtat med cardio.

Måste säga att jag är i nån lite halvomotiverad period just nu vad gäller träning. Jag tar mig till gymmet men kör inga längre stunder gällande cardion, vilket jag egentligen behöver träna mest på. Jag menar, jag vill ju gå ner i vikt men jag tycker det är såååå tråkigt med cardio just nu, så det blir styrketräning istället. I och för sig är ju simning en sorts cardio och simmade gjorde jag två gånger förra veckan åtminstone. Men men, huvudsaken är faktiskt att jag tar mig till gymmet/simhallen.
Träningshandskar kanske jag borde lägga till i önskelistan, körde styrka rätt hårt idag och då blir det såna jäkla förhårdnader på händerna...

Nu blir det en välbehövlig dusch, sen göra i ordning mig för att hinna med bussen som går om en timme! Tudeluuuu!

Inga kommentarer: