onsdag 23 oktober 2013

Två dagar kvar!

Åh vad jag längtar, och åh vad jag tjatar! Men det får ni stå ut med.
Snart bär det av med båten! Party med Therese, Therese, Louise, Nahla, syrran, Micke, Alex, Fredrik och David. Skönt att vara ledig på Fredag dessutom. Så hinner man ta det lite lugnt och eventuellt (tror jag iofs inte om jag känner mig själv rätt) ta en liten tupplur under dagen.
En annan rolig grej jag har att se fram emot är Halloweenfesten hos Louise. Jag och Patrik ska dit, för en gångs skull verkar det som att vi kommer iväg och festa ihop. Vi vet vad vi ska klä ut oss till också, men ska förstås inte avslöja det då jag vet att en viss Louise läser bloggen (roligare med en surprise!), kommer bli sjukt skoj, haha!

Jag har tränat klart för idag. Det blev träning här hemma. Ca 40 minuter på trappmaskinen som är insmord och inte låter så mycket längre, lite hopprep, situps och armhävningar (inte många såna med tanke på att jag inte brukar köra den övningen, men det ska jag bli bättre på!). Så typ en timmes träning. Sitter här och ska sluta svettas, sen blir det duschen.
Sen så har jag inte så mycket mer jag måste göra faktiskt. Skulle kunna baka lite inför Söndagsfikat förstås. Måste bara kolla så jag har tillräckligt med ingredienser hemma.


På väg till dagis fick My ta med sig paraplyet, fast det inte regnade, men hon ville så gärna. Först tog hon vårat stora paraply men då slog det mig att jag visste var paraplyt var till hennes solstol, så den passade bättre :-). Lycklig tjej.






Inga kommentarer: