fredag 4 oktober 2013

Fredag!!

Äntligen är denna dag här. Jag ser fram emot att inte behöva gå upp halv fem på Lördag morgon.
Det har varit hemskt att gå upp så tidigt hela veckan. Men men, nästa vecka blir det till att jobba eftermiddagar/kvällar. Sen har det varit jävligt kallt på morgnarna, idag ser det riktigt kallt ut också!

Idag händer det lite roliga grejer. Efter jobbet så ska jag in på Telia och tjacka en mobil. Pratade lite med personalen där och pillade på några lurar.
Sen ska jag skynda mig till simhallen och bada några (läs; flera!) längder, därefter hämta My på dagis och sen sätter bakningen igång. Det är ju kanelbullens dag och jag har länge velat baka kanelbullar men inte fått arslet ur vagnen, men det passar ju ypperligt idag :-). Det kommer bli riktigt ordentligt med Fredagsmys i det här hemmet ikväll.

Igår lekte vi med Lego.. eller Duplo heter det väl, skoj var det :-)

Jag och Björn ska tydligen åka och kolla på bilar imorrn vid tio. Björns pappa kommer hit och hänger med Mysan under tiden. Spännande. Vill inte stressköpa nån egentligen men nåt måste vi faktiskt hitta.

Nu måste jag borsta tänderna och snyta mig innan jag ska ut i kylan. BRRRRRR!!

1 kommentar:

erica sa...

vart ska ni kolla på bilar?