torsdag 17 oktober 2013

Time really flies by.

Ja, då var det redan Torsdag. Herrejesus va tiden flyger förbi nu.
Jag ska alldeles strax borsta tänderna och sen börja röra mig mot jobbet.

I helgen har vi inte så mycket planerat. Kalas på Lördagen i stort sett. Ska försöka se till så My tar sin tupplur lite tidigare på dagen, kalaset är i stort sett runt hennes sovstund.
Björn ska jobba en del + träna rinkhockey. Sen är det visst dags att ta hem Coupén från Fruängen också, där kan den inte stå nu när han inte jobbar där längre. Har sett hur den ser ut.... lack finns inte på alla ställen (Björn har tagit bort rost på några ställen) och ett nytt set strålkastare behövs köpas (blinkersen sitter asdåligt bredvid strålkastarna, så ett set med både strålkastare och blinkers vore bättre). Så, den ser väl ut som nån sorts haschraket just nu. Pinsamt.
Nåja, då får mister köra bilen, haha.. Jag tar den nya!

Nä. nu måste jag skynda mig!

Inga kommentarer: