måndag 7 oktober 2013

Ångest?

Gjorde nyss nåt som de flesta svenskar får ångest för... 
Kastade kläder. Eller ja, dem ska ju faktiskt inte slängas, utan dem hamnar nog i nån klädbox. Bättre det. En hel IKEAkasse vart det. Det känns faktiskt lite skönt nu när jag fått lite rensat. Du lär ju också ha lika mycket kläder att skänka bort, inte sant?


Det är bara sorteringen av My's kläder kvar nu, sen ska jag dammsuga det här hemmet, skulle dock behöva en ny dammsugarpåse men jag har ingen aning om var de kan finnas nånstans....

Idag är det dietdag igen. Efter helgens godsaker lär jag gått upp MINST 1 kg, haha. Men det är skitsamma. Ska träna ordentligt den här veckan ändå och det får mig att må bättre. 

Nä, nu måste jag "slänga" på mig lite kläder inför dagens arbetspass.

Inga kommentarer: