söndag 20 oktober 2013

Prioritering: städning.

Imorrn hade jag tänkt att jag ska träna, men jag skjuter på den dagen lite. Med tanke på att jag aldrig hann kratta upp löven idag så gör jag det imorrn istället + att jag ska storstäda här hemma. IT LOOKS LITE SHIT. Och det i sig blir ju lite träning då jag kommer hålla igång hela förmiddagen och säkerligen en stund på eftermiddagen. Så lika bra att slänga på sig träningskläderna, haha.
På Onsdag kommer Björn familj hit så det vore ju trevligt om det inte såg ut som skit här hemma då, så slipper man skämmas. Men träning får det nog bli resten av vardagarna helt enkelt och lite solarium så man får lite färg på ansiktet/kroppen ;-).

Annars då? I really can't complain. Fick en skön tupplur med Mysan efter lite bök och stök för att få henne att sova middag. Hon sov i tre timmar. Sen var jag banne mig tvungen att väcka henne för att vi skulle komma ut och få lite frisk luft...!

Den här helgen har varit så SJUKT lugn, men nästa helg blir det andra bullar. Då är det kryssning och EVENTUELLT fika på Söndagen. Beror på hur pigg man är, man är ju bakis två dagar numer, haha.

Ha en bra kväll. Tudeluu!

Inga kommentarer: