tisdag 29 oktober 2013

Otroligt men sant.

Jag var helt säker på att åtminstone 1-2 naglar skulle flugit av tills idag men icket, speciellt med tanke på att mitt jobb ibland kräver hårda tag. Alla tio sitter faktiskt på plats än, peppar peppar.

Annars då? Jo, jag har tillagat en av Linas måltider, en vegetarisk pastarätt, riktigt god faktiskt. Det skulle vara ost över hela pastan men jag lade förstås undan en del av pastan till Björn så han "slapp" osten, more for me ;-P.

Skulle behöva tvätta men har verkligen iiiingen lust, eller ork heller för den delen. Det får bli i helgen istället..

Imorrn kommer brorsan, syrran, Micke och förhoppningsvis mamma över. Vi har ju inte firat brorsan än och har ju faktiskt en hel tårta över sen i Söndags. Han kunde ju inte komma över i Söndags då han inte var i Sverige men ville väldigt gärna äta lite hembakat och självklart träffa sina kära syskon ;-).

Liljorna jag fick av Therese doftar underbart, och är jättefina för övrigt! Kul med lite blommor här hemma då jag aldrig köper några själv eller får några av min karl.

Måste för övrigt hitta nån bildström till luren, ORKA lägga över bilder manuellt varje gång!!
Nä, nu måste jag över till grannen och släppa in katten.

Inga kommentarer: