måndag 21 oktober 2013

Lövjävlar.

Jag tyckte att jag såg nåt på grannens tak, och inte nån fågel. Kanske är det Karlsson på taket, eller bara grannen, det såg så knasigt ut bara (vips så var han där och lika fort vara han borta).

Jag har haft att göra idag. Huset är städat. En tvättmaskin sätts igång om ca 3 timmar, och så har jag krattat löv så in i helvete. DEM TOG ALDRIG SLUT HELLER! Så jag blev med andra ord inte klar. Tog det mesta på baksidan men blev ändå inte riktigt klar. SURT. Jag som alltid vill göra klart det jag påbörjat. Men en dusch och lite lunch gick faktiskt före. Får helt enkelt fortsätta imorrn, efter att jag tränat.

Aja, måste röra på mig nu. Ha en trevlig eftermiddag/kväll!

UPDATE: Såg inte i syne helt och hållet, det fälls träd på grannens tomt! Det var det som viftade bakom taket.

Inga kommentarer: