torsdag 24 oktober 2013

Serier innan jobbet.

Dagens träning avklarad. Det blev 40 minuter cardio och därefter lite rygg och biceps. Så nu känner jag mig rätt nöjd med veckans träning.
Är dock inte så nöjd med hur jag ätit däremot... det har typ blivit mackor i stort sett till både frukost och lunch... och näst intill middag också. Så det måste jag bli lite bättre på, men jag tycker det är SÅÅÅÅ tråkigt att laga mat till mig själv! Oh well, det är som det är just nu, får ta nya tag nästa vecka jag jobbar kväll.

Idag hämtar mormor My på dagis, sen kommer även moster och Micke över. Dagis stänger tidigt och Björn har en del att göra. Så det är jättesnällt att de ställer upp! Har ställt fram råvaror och kryddor till en av Linas måltider som uteblev förra veckan, så kan syrran/Micke/mamma tillaga det sen när de börjar bli hungriga. Sen har jag den nya Onda dockan också, så de kan se på film ikväll ;-).

Borde egentligen sova nu men vill verkligen inte. Har både SOA och AHS att se på. Sova kan man göra när man dör...

Här kommer i alla fall ett roligt klipp som ni måste se på. Tycker i alla fall den var lite gullig/rolig.

Inga kommentarer: