fredag 18 oktober 2013

Skitnatt.

Grannen mitt emot höll på med dränering till efter 22 igår i alla fall, jag vaknade flera gånger och till slut när jag sov gott så vaknade My, så det var bara att gå ner till henne och ge henne nappen hon inte hittade, därefter somnade jag om igen men då tjuter Björns jourtelefon som ett jävla brandlarm. Hade fan lust att sula ut mobiljäveln genom balkongdörren...! VARFÖR I HELA FRIDEN DEN SIGNALEN? Fan. Man vaknar med hjärtat i halsgropen liksom. Så den här natten suger, och vilket antagligen kommer ge mig herpes nu också. Känns lite "blåsigt" på läppen, så jag ska köra på Zovirax och hoppas på det bästa, men tar med mig tabletterna också ut i fall att. SKITNATT.

Till nåt lite roligare. Mamma kommer hit idag. Hon hämtar My vid 16 och Björn kommer hem någorlunda tidigt (han har jobbat sena kvällar denna vecka) och köper med sig pizza på väg hem. NAJS.

Nu måste jag se till så träningskläderna och annat skit är nedpackat.

Inga kommentarer: