måndag 28 oktober 2013

Lyckad helg!

Ojoj, det har verkligen varit full fart sen i Fredags. Jag är grymt nöjd med helgen. Jag har inte bara haft tokigt kul med mina vänner på kryssningen utan jag hade även en supertrevlig fika här hemma igår. Dessutom har jag fått så grymt mycket hjälp av min syster. HON ÄR UNDERBAR. Tack kära du! Jag blev nog fullast på båten och trillade in i hytten sist av alla, och så har jag fått jättefina presenter så som två fina vinterskor av Björn, en superfin ram av Therese, Johan och Nina, två jättefina väskor av syrran och mycket mer!
Det blev inte bara lite fikabröd kvar efter gårdagen, så nu kan man fika i oändligheter här hemma hos oss! Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska alldeles strax iväg till jobbet!






En av de fina vinterskorna.

Inga kommentarer: