lördag 5 oktober 2013

Lördag.

Hmm... what to do?
Jo, jag måste börja städa huset!.. fan, håller fortfarande på att skriva lägenhet varje gång. Det kommer ett tag att förändra den biten....
Jag skulle behöva tvätta mitt alldeles superskitiga hår men vet inte om jag har tid för det, ja jag vet att jag skulle kunna göra det nu men prioriterar städningen, man kan ju alltid sätta upp fanskapet, haha. Björns pappa kommer vid tio och ska passa My en stund så vi kan gå och leta bil. Sen kommer Sami, Carola, Oliver och Wilma vid halv tre. Blir till att hänga lite och även bjucka på lite mat och fika.

Jo, det har pillats en del på den nya luren kan jag lova. Många appar har jag laddat ner till den och sen behövt uppdatea mm. Det var för övrigt väldigt enkelt att överföra kontakterna mellan mobilerna. Hittade en guide till Bump och gjorde som det visades i videon.

Nä, nu måste jag sätta igång med städningen. Ha en bra Lördag!

Inga kommentarer: