måndag 30 september 2013

Dålig karaktär.


Fan alltså. Att ha godis i detta hus funkar inge bra. Den där jäkla skålen står ju så dumt placerad dessutom så jag har gått och nallat ur den ända sen jag kom hem... SUCK.
Oh well, får väl trösta mig med att träna ordentligt dem andra planerade träningsdagarna och sköta dieten imorrn. För övrigt så äter jag inte den där äckliga likörchokladen, dem var menade för att avskräcka Mysan från godiset, dock blev det fetingFAIL (likör överallt!) på den..

Linas matkasse kommer ikväll också, helst innan 20 skulle ju va trevligt, den kan ju komma så sent som till 22..! Vill hoppa in i duschen och tvätta håret så man slipper gå upp så satans tidigt imorrn...!!
Kände mig helt slut efter dagens arbetspass, men som sagt, ska se till att ha med mig en banan i väskan, uppiggande och bra.
Nu lite SOA.


Inga kommentarer: