måndag 16 september 2013

Fastedag 1 vecka 3.

Känner mig inte så värst hungrig idag. Har fått i mig frukost och lunch, om än i mindre mängder än vanligt men ändock.
Nu ska jag dricka lite té och ta tre knäckemackor till. Det blir dagens middag det....
Sen ska lillgrisen få ta sig ett bad, hon är både smutsig och lite kall. Stackarn hade ju blöta kläder (på ärmarna på både tjocktröja och tröjan under och på byxorna nedtill) under regnkläderna, hur det gått till måste jag fråga på dagis imorrn.... Sånt blir man sjuk av så lätt.


Gillar du inte svordomar behöver du inte läsa vidare.
Fan så förbannad jag blev på bussjävlarna då... Ena dyker inte upp, och sen sitter man bakom kärringar som inte vet vad deodorant är för nåt och därefter är nästa buss försenad med tio minuter. Jävlaskitkollektivtrafik säger jag bara ibland.

Inga kommentarer: