söndag 15 september 2013

Härlig helg.

Vilken härlig eftermiddag det blev. Till slut hörde Björn av sig och kom över till Maria och Pau med My. Det blev tyvärr bara en 15 minuters tupplur för henne idag då det inte funkade att lägga ner henne i sängen från bilen, ibland vaknar hon till och då är det kört. Men hon har varit på rätt bra humör ändå, och har lekt en massa med grannbarnen vilket är underbart att se! När alla började röra sig hemåt så sprang My åt motsatt håll, mot parken. Så där hängde vi i nån timme innan vi till slut gick hem. Hon somnade utan protester ikväll kan jag lova.



Oj oj så mycket gott det blivit i helgen. Och så gott allt varit! Middagen + efterrätten igår... + godis! Och idag fick vi jättegott grillat kött med klyftpotatis till och därefter en massa fika. Har nog gått upp mina kilon jag nyligen tappat, haha.

Kommande vecka får det allt bli bättre med fastedagarna. Imorrn och på Torsdag ska jag köra. Bra att ha två dagar emellan och så vill man ju inte ha fastedag på en Fredag, eller under helgen. Så det där blir nog suveränt. Ska träna på Tis- och Onsdag också är tanken, och så kanske jag får tillfälle även i helgen..?

Tack till My's farmor och farfar som tog hand om My under Lördagen så vi kunde gå ut och äta, OCH få sovmorgon idag.

Nu ska jag hoppa i säng, måste få min skönhetssömn. Upp halv fem imorrn bitti. BLÄ. Skönt dock med endast dagar kommande vecka.

Inga kommentarer: