lördag 28 september 2013

Can't move.

Vilken jäkla träningsvärk jag har. HELT SJUKT.
Mest i bröstmusklerna men även en hel del i triceps.

Busblicken i bilen på väg hem från Ica Maxi...
My vägrar somna dessutom. Vi gjorde ett försök att lägga henne då hon var rätt trött efter att ha ätit lunch. Men vi gav väl upp för lätt och så fick hon röja en stund till innan jag tog in henne på rummet och hoppades hon skulle somna till lite tv-tittande.. För en stund sen fick hon välling och så jag lade jag ner henne i hennes säng, men lik för bannat så vägrar fröken somna... SUCK. Ibland blir det så fel.
Vad ska man göra nu liksom? Försöka lite till eller hålla henne vaken i .. få se, MINST 4 timmar till. Ain't gonna work. Nä, jag får nog snällt masa mig ner till fröken och ta in henne i sovrummet igen. Det här med att passa på att sova medan hon sover idag verkade inte bli av så klart.

Inga kommentarer: