fredag 27 september 2013

TRÖTT.

Det märks att man jobbat en hel vecka nu. Är sjukt trött just nu.
Grannarna har precis gått hem efter fikat. Trevligt att tjattra, dricka té och äta brownies i lugn och ro.
Men nu skulle jag kunna somna här i stolen. Tror jag tog ut mig rätt mycket på gymmet.

Har inte ätit nån lunch än... det blev kakor istället, men nåt mer mättande behöver jag så jag ska springa in på affären mellan bussbytet. Blir eventuellt nån energidryck också....!

Va skönt att det är helg imorrn, jag ska ta mig fan passa på att sova medan My sover middag imorrn. Det kommer att behövas, annars överlever jag inte helgen, haha.. Lite är planerat i alla fall.
Ska ringa Lillian om en stund, kolla om hon och Fredrik vill komma över på middag imorrn kväll och samtidigt fråga henne om kryssningen.. och på Söndag ska jag och Erika på bio och se "The Conjuring", lär ju skita på mig i biostolen, haha. Det var sjukt länge sen jag såg en skräckfilm på bio, men det är fan lite mer najs att blir skrämd där än hemma i soffan.

Nu ska jag packa ihop mina grejer som ligger utspridda i olika väskor och jackor, och hitta nån varmare kofta att ta på mig, annars fryser jag ihjäl ikväll när jag åker hem från jobbet.

Inga kommentarer: