onsdag 25 september 2013

Härlig känsla.

Fan va jag älskar känslan efter att ha att ha tränat, och dessutom plockat undan lite här hemma så det inte ser för jävligt ut när jag sätter mig ner och tar det lugnt.
En timmes cardio blev det. Inte så många knop med tanke på att jag körde på tom mage, men svettig som en gris blev jag ändå.
Nu har jag ätit frukost och sörplar i mig té. ÄLSKA TÉ alltså!

Min lilla jordgubbe till flicka på väg till dagis.

Kollar även på lite GOT, är inne på sjunde avsnittet på säsong tre. Den är lite segare den här serien än SOA och AHS, men den går an. Trevligt att titta på nåt på förmiddagarna.

Fasiken så kallt det är ute nu förresten! Höll på att frysa öronen av mig på väg till gymmet! Dags att köpa en tunnare mössa kanske, skulle ju kunna åka till Skärholmen lite tidigare idag förstås..
Nåja, vi får se vad som händer. Hittade bilden nedan via Fejjan, fan så underbar!! Humor deluxe!
Nä, nu ska jag kolla vidare på serien.



Inga kommentarer: