fredag 20 september 2013

Inget Fredagsmys.

Happ, den här Fredagen blev ju inte riktigt som planerat.
Herr Förkylning kom och hälsade på när jag kom till jobbet. Så jag har nyst och snorat i stort sett hela dagen, jävligt sugigt... Micke kom lite tidigare till jobbet så jag kunde åka hem och sova en stund innan det var dags att hämta lillfisan på dagis. Morsan och syrran har hängt med oss på kvällen också. Hade hoppats på att Björn skulle komma hem med lite hämtmat men han hade visst glömt bort att han skulle ut och äta middag med en kund, så jag fick ta min sista energi till att laga en av Linas måltider, kumminstekt kyckling med senapsbuljong och dillcreme. Väldigt gott och rätt enkelt också.
Nu ligger jag i soffan och slötittar på Idol, mest för att ha lite ljud i bakgrunden..
Skulle gissa på att Björn kommer hem vilken minut som helst.


Funderar på om jag inte ska ta och titta på ett avsnitt av Game of Thrones. ELLER leta upp Sons of Anarchy FÖRSTÅS! That I will do immediately!

Inga kommentarer: