tisdag 24 september 2013

Konstiga typer.

Är på väg hem nu och är glad för att jag har musik i min mobiltelefon. En full ung kille satte sig framför mig och pratade om.. inget vettigt med en kvinna som klev på samtidigt, sen fortsatte han prata vidare med andra som klev på efter att kvinnan klivit av, såg minsann att den fulle kraken var på väg att börja gagga med mig och pallade fan inte det med tanke på att han stank så jäkla mycket alkohol (tål inte fyllelukten alls när jag själv är nykter, när det bara pyser ut ur varenda por liksom) och sen verkade han allmänt jobbig. Nu klev han dock av skönt nog, det går att andas igen!
Ett ost klev på bussen nyss också med en pirra och en barnvagn som är täckt med nåt skydd över.. konstigt...




Wierd types at night. När jag kommer sen vill jag ha lite té, OM jag orkar det, sängen är rätt frestande..!

Inga kommentarer: