söndag 15 september 2013

SVÅRT.

Sitter här och stressar upp mig lite. Maria och Pau har ordnat en liten grillning idag, dit vi och flera andra grannar är inbjudna. Klockan 11.00 fick vi börja trilla in. Björn var till rinkhockey i morse och skulle hämta hem Mysan därifrån, men sen så har jag inte hört nåt från honom..... Det här med kommunikation alltså, ibland undrar jag om han är neandertalande. Ursäkta att jag klankar ner på honom vem som nu än läser detta men det är fan i mig frustrerande när han har SÅ jävla svårt att höra av sig så man vet vad som händer. Är de på väg? Har hon somnat? Ska det vara så svårt att dra iväg ett sms eller ringa?

Jag passade i alla fall på att baka nu på morgonen. Tänkte att om de ska bjuda på grillat så kan jag ju bjuda på nåt annat, fast vi inte behövde ta med oss nåt.
Ska nog gå över om en stund, det enda pinsamma är att jag som vanligt inte har nåt svar på när Björn kommer hem.... vilket i sin tur visar hur bra vi kommunicerar med varandra... Verkar jag bitter? Inte då...


Inga kommentarer: