tisdag 10 september 2013

Tisdag 10:e September.

Idag händer det inte så mycket. 
Börjar jobba lite tidigare och slutar förhoppningsvis lite tidigare också. Micke är sjuker så jag tar resten av hans förmiddagspass denna vecka, så får timvikarien ta mina kvällspass. 

Skulle vilja simma imorrn dock. Träning varannan dag denna vecka är det tänkt, eller åtminstone tre gånger.. Och det borde jag hinna då jag slutar 15 och då dagis stänger 18. Lugnar puckar är det nog. Eller kanske lite stressigt, längst tid tar ju resan från Skärholmen till Högdalen.

Ja just det. Ska kanske berätta att jag börjat med den här "trenddieten" nu, 5:2. Började med den förra veckan och idag har jag min "fastedag". Har ätit två ägg till frukost och är redan vrålhungrig, haha.. Det blir till att dricka en hel del vatten och sen så får jag se vad jag hittar på till lunch eller middag. Men den här dieten är som en inkörsport till anorexia för många tror jag... Som kvinna äter man ju bara 500 kcal under fastedagarna. Skulle aldrig kunna åka på den sjukdomen tror jag, älskar mat på tok för mycket, haha. Så på så sätt blir det intressant att se hur många som slutar äta helt efter dieten.. Men jag ska testa den här dieten i nån/några veckor till så får jag se om jag går ner i vikt/mår bra.


Nu ska jag hoppa in i duschen, känner mig riktigt sunkig faktiskt. 
HA EN BRA DAG!


Inga kommentarer: