måndag 23 september 2013

Fastedag 1 v.4

Idag blir det inte många knop på morgonen/förmiddagen. Hade tänkt träna men gör det hellre dem dagarna jag äter som vanligt. Då har man liksom energin i kroppen för att orka träna. Tror inte jag skulle må bra i eftermiddag/ikväll om jag tränade, men vad vet jag, det är bara en känsla...
En tvätt- och diskmaskin har jag satt igång. Nån nytta får man i alla fall göra när man är hemma tycker jag.

Ska nog ta och sova en stund innan jag ska iväg och jobba. Fick meddelande från Micke att nån dåre rivit ner deras kattrappa, så han frågade om jag kunde börja lite tidigare vilket inte var några problem. Jävla idioter det finns alltså, hitta på vettigare grejer än att förstöra för andra..!! Micke som jobbade på så hårt med sin faster igår med kattluckan, när den äntligen var på plats så händer det här. IDIOTI säger jag bara.

Nä, nu ska jag se på lite Game of Thrones. Ha det gott.

Inga kommentarer: