onsdag 18 september 2013

Nu har jag bestämt mig.

Det får bli Flex. 
Binder upp mig på två år, då kostar det 399:- i månaden (Actic kostade ca 380:- i månaden så nån större skillnad bli det faktiskt inte då).
Sen får jag ju ca 1500:- tillbaka då Flex säger upp mitt kort hos Actic och då resterande månader skulle kostat ungefär den summan och så börjar det inte dras några pengar hos Flex förrän i Februari. FETT NAJS. Många och blir det nu.. jag får dessutom ett par Reebok gratis. Dock ska jag be om att få dem i stl 46. Jag behöver egentligen inga träningsskor. Däremot skulle Björn behöva det, skorna han använder på gymmet i dagsläget är för fan från tonåren, haha.. Vadå han har svårt att kasta grejer?!
Vet inte om jag får göra så men man kan ju alltid försöka...

Så efter jobbet idag ska jag fixa nytt träningskort och därefter köra en omgång. Mamma ska hämta My på dagis, och när jag kommer hem från gymmet ska jag laga en av Linas måltider.

Nu måste jag plocka undan och borsta tänderna. Sho!

Inga kommentarer: