onsdag 27 juni 2012

Va fan..

gubben min är som gjord för att natta My, haha.
Matade My med lite välling innan jag la henne i sängen då Björn kom hem, sen så gjorde jag missen att lägga ett gosedjur som låter när man trycker på den och när hon kom åt den och den lät så vart hon klarvaken. Så hon fick vara uppe en timme till, sen la Björn bara ner henne i spjälsängen med sin snuttefilt och "knorrade" lite innan hon somnade.

Stackars Björn behövde åka ut på jourjobb 6 mil härifrån. Kul jul för honom. Han som så gärna ville se fotbollen. Så det jobbet tar nog minst två timmar...

Imorrn ska jag minsann ha mitt paket!
Så vi ska göra ett nytt försök på Posten. Och så måste jag handla lite mat till lilltjejen vars mat här hemma nästan är slut.


Nu har jag inte tid att skriva mer.. So you think you can dance går ju på tv!

Inga kommentarer: