måndag 4 juni 2012

Mycket att tänka på.

Hupp, nu har vi sagt upp elen hemma också, och kollat upp lite om vad man ska beställa för nåt till huset sen när vi skrivit kontrakt.
Bredband och tv har vi också kollat på med priser och utbud. Fan det är inte lätt det där.

Har även hört av mig till prästen idag då vi bokade av det (blev på Torsdag istället), skickade in våra önskemål.
Och så har jag hört med Huddinge och Stockholms kommun om förskoleplats, om hur man gör för att placera My i en annan kommun..
För Huddinge var det inga problem, dom kör med förskolepeng, men kvinnan jag pratade med om detta sa att det är fullt i Farsta och att dom då inte tänker ge bort en plats till ett barn i en annan kommun. Och det var ju mindre kul att höra då det hade varit perfekt då det är Farstas förskolor som är mest på väg till bådas jobb..
Så vi får väl titta på det lite mer men fort då det är dags att söka snart. Jävligt trist att det varken finns förskola eller daghem nånstans i närheten av Vidja.

Aja, det är som det är.
Snart ska jag träffa Kicki och Isabella. Sen kommer syrran över och käkar lite middag med oss då Björn är borta hela dan+kvällen.




Hittade en bukett till Kicki, så får hon nåt litet på födelsedagen.

Nu ska jag in på Coop och handla lite bröd..

Inga kommentarer: