lördag 30 juni 2012

Smetfördelaren!

Vilken smart! 
Slippa kladd när man gör cupcakes!!
Det här är nåt för mig, haha. Är rätt duktig på att hälla utanför, speciellt efter att man hällt degen i flera former och omedvetet börjar slarva efter en stund.



My har äntligen somnat om igen.
Jag har försökt söva henne hela morgonen utan framgång.
Men nu så, nu när man har gjort i ordning sig och har blött hår som man inte vill lägga sig ner med.
Skönt iaf att hon får sova lite, så är hon lite glader senare sen.

Carolas presenter har jag hunnit slå in också.
Just nu väntar jag bara på att Lillian ska höra av sig om jag ska plocka upp henne nånstans innan vi drar till Livgardet för generalrepetitionen av bröllopet.

Nu ska jag vila magen lite, fick inte i mig frukost förrän nu, bara 5 timmar efter att jag vaknade....

Inga kommentarer: