fredag 29 juni 2012

Dålig på att blogga på plats.

Då sitter man här hemma.
Tror jag lyckades bränna mig lite, men vad gör det? Då vet man att man fått färg (ja, jag vet, använd solskyddskräm!). Typ högerarm som är bränd bara..
Och shit va trött jag känner mig just nu.
My somnade till och sov i ...25 minuter. Enought for her but not for me. Tar tillbaka det där, hon behöver fan hoppa i säng snart för natten, gnälltjejen (men så blir vi alla utan tillräckligt med sömn).

Jo, jag är dålig på att blogga på plats. Eller åtminstone att fota, så man har en bild till bloggandet senare.
Vi hade lite picknick i Blåsut, eller ja, en bit ifrån, kanske ligger mer åt Kärrtorpshållet.
Fanns ett ställe med pool och barnpool. Perfekt för Iris som vill svalka sig lite såna här heta sommardagar, inte för att hon badade (badkruka där!), utan doppade fötterna mer.
Nicklas hade gjort en asgod pastasallad som även jag fick ta del av! Sjukt gott! Han får fan bli min pastasalladsguru, haha. Sen smaskade vi i oss lite hallongrottor och Tuc minies.

Svängde förbi mamma en snabbis och sa hej. Hon hade passande nog kommit hem 5 minuter innan vi kom till henne!
Om 45 minuter slutar Björn men då kommer han inte hem. Snarare vid halv sju, sju. Om han nu inte får en massa jourjobb ikväll/inatt med.
Lite tråkigt att han slutar så "sent. Då e man helt slut själv och orkar knappt mysa eller bara vara med honom. Och dessutom har My somnat eller är inte på sitt bästa humör.
Jaja, får ta ett litet snack med honom och kolla om han inte kan sluta tidigare nån dag nästa vecka, e ju alltid han som brukar stänga, tycker jag är orättvist. He doesn't mind.

Inga kommentarer: