tisdag 26 juni 2012

Egen-tid.

Jahopp, då var den här dagen nästan förbi också.
My sover och Björn är på Puustelli och blir i denna stund övertalad till nåt annat kök som är billigare än det vi tittade på hos dom.
Suck.
Jag vill ju ha mitt lantliga. Inte dom där glansiga låtsaslantliga köksluckorna. Vet inte vad säljaren ska försöka lura i min karl nu.

Dagen har iaf varit rätt najs.
Vi slappade här hemma på förmiddagen och då lyckades lilltjejen sova i några timmar. Sen åkte vi till Skärholmen där vi shoppade lite med Kicki och Isabella.
Köpte inte så mycket men det jag köpte ska jag inte skriva om här då det är lite hemlisar.
Sen så tog i en fika (kommer att rulla fram ännu mer än jag gör idag) och knatade runt i lite fler affärer innan vi efter några timmar gav upp och åkte hem.

Vi har testat att ge My välling på kvällen nu, då gröten är slut och vi glömt köpa hem det, haha. Minnet är bra med kort, säg?
Och det har för övrigt funkat galant. Och när hon vaknar inatt så ska jag försöka med lillfingret igen och se om det funkar, för gör det det, så kan jag sakta men säkert sluta amma fröken... Dock vet jag inte hur jag ska få i henne vatten då hon totalratar det. TIPS?


Nu är jag fan svinhungrig, har ätit frukost, + 2 rostmackor till lunch och bara fika på det vid tvåtiden...! Got to look what I can find in the fridge!

Inga kommentarer: