söndag 24 juni 2012

Kära dator (dagbok)

Idag har det varit en rätt skön dag.
Jag har plockat undan lite och lyckats packa en kartong iaf.. Sakta men säkert, haha.
Vi har även haft ett födelsedagsbarn här hemma och firat henne. 
Hela 27 år blev hon idag. GRATTIS IGEN SYSTER YSTER!
Och hit kom hon med sin karl, mamma kom hit och även brorsan och hans tjej. Det blev en rosa prinsesstårta, goda bullar och lite kakor till kaffet/teet. Fan, jag kommer fan bara gå upp i vikt den här sommaren. Studentmottagning, kalas, dop, studentmottagning igen, kalas... och fler födelsedagar kommer framöver!
Oh well, syrran fick i alla fall ett Playstation av oss.. hmm, nån har kladdat marsipan på min kära dator upptäckte jag nu. Jo, ett Ps3 slim fick hon, en extra kontroll (i rosa) och två spel. Och nu fick jag precis svar på tal om att hon redan hunnit installera och spela. Najs. Hoppas hon gillar't.





Sen hann vi aldrig till Elgiganten då vi behövde handla hem lite mat och Björn behövde kolla efter en grej på Biltema som tyvärr inte fanns..
Så vi får dra dit nån annan dag.


Imorrn ska Hjördis flytta till sitt nya hem, jag ska skicka in några syrsor till henne ikväll så hon får sig en sista smaskig måltid här hemma. Även fast hon hänger i sin lilla sten för det mesta så kommer jag att sakna henne. Min första fina ödla. Meeeen, hon får nog det bra, tydligen har den här mannen nån hane till henne som hon kan para sig med.


Natten var för övrigt ett helvete.
My vaknade flera gånger...! Jag tror jag var uppe 6 gånger från elvatiden eller nåt sånt. Helt sjukt.
Utvecklingsfas??? Hoppas denna natt blir bättre!!!

Nu lite middag.

Inga kommentarer: