måndag 18 juni 2012

Lugn dag.

Just nu känner jag att jag börjar bli hungrig. Har bara ätit en gång idag och det var vid två, innan det kände jag ingen hunger, väldigt ovanligt för min del då jag alltid känner hunger typ fem minuter efter att jag vaknat. Men igår moffade jag i mig chips, så det är nog därför jag inte var hungrig imorse.




My är så duktig med hennes sittande! Nu har hon suttit i soffan med oss i en kvart utan att ens ha tendens att ramla åt sidor eller framåt. Och favvoleksaken är den hon fick av Jenni och Micke i doppresent.




Vi har för övrigt varit på Elgiganten idag och kollat på en massa vitvaror. Dom har dessutom kök där, det visste jag fan inte, och billigt är det också.

Nu börjar jag med lite middag.
För övrigt så har gubben tagit över datorn med sitt Diablo 3, tur man har en minidator (iPhone) så man inte får abstinens, haha.

Inga kommentarer: