fredag 29 juni 2012

Fredag morgon.

Då var det nästan helg igen. 
Riktigt skönt när man kan hänga lite med hela familjen. Dock har Björn jour och haft massor att göra i veckan redan, måste vara nå sorts rekord, så mycket jobb har han haft.
Idag ska vi träffa Erica, Nicklas och Iris. Ta en liten sväng till nåt bad i närheten av där dem bor.

Jo, gårdagen var ju rätt trevlig. Vi flyttade nästan in på Elgiganten kändes det som, så länge planerade vi kök, och köpte ett!
Kolla in kvittot som är längre än mig, håller alltså fast nedre delen med foten.
Så köket får vi hem till oss den 6:e Augusti, hade hoppats på tidigare men kanske lika bra om vi ska lägga nytt golv.Så kök + vitvaror (nu valde vi inte inbyggnads ugn och inbyggnadsmikro för att det visst fanns finare på nån hemsida enligt gubben) gick på 68 000:-. Mycket billigare än Puustelli som skulle ha 138 000:- för endast sina snickerier!



Sen så hade jag fan ont som fan i ryggen imorse så jag tog Kickis råd att använda spikmattan och vips var det onda borta. Riktigt skönt. Den kanske man ska ligga på fem minuter varje morgon, eller ja, åtminstone då man känner att man behöver det.


Mitt paket står här hemma, at last. 
Det som ligger däri är en present till Björn ju. Jag hade alltså gått in på en hemsida och beställt hem en canvasbild på mig, Björn och My i lite "äldre stil", alltså ett filter jag bara lagt till och jag var rätt nöjd med resultatet. Lite svårt att bara titta på bilden. Är ju ingen idé att montera ihop den då vi ändå ska flytta snart. Björn vart väldigt glad för bilden och tyckte den var jättefin. Mission accomplished!




Så denna bild gjorde jag om.
Bästa bilden på oss tre. Eller ja, jag tror inte det finns så många fler bilder på oss...

Vi hittade för övrigt några presenter till Carola igår, vågar inte skriva om det här då jag inte ifall hon läser bloggen, men jag tror nog hon blir glader över det hon får.
Så... tårta och annat gott imorrn igen, haha. There's no end to all of the sweets!

Nu ska jag ta hand om min trötta skrikiga tjej!

1 kommentar:

Therese sa...

Tack gumman <3
Riktigt stolt över mig själv också, känner mig supermodig haha

Fin bild på er 3!
Ska bli kul att se tavlan sen=)
kram