torsdag 28 juni 2012

Sovmorgon idag igen.

Eller inte.
Vi, eller jag ska jag väl säga... Jag har försökt söva henne sen halv fem without success.
Så nu sitter jag här och leker zombie medan My leker på sin matta.



Fint väder verkar det bli idag.
Molnfritt just nu iaf.
Va sorglig jag är förresten, haha. Upptäckte att jag kände mig nöjd med min bränna igår, när jag bytte blöja på lilltjejen och märkte skillnaden på min bränna mot My's hud.. Snacka om att jämföra fel, haha, eller ja, jag jämförde egentligen inte, blev väl bara nöjd att jag inte är lika blek som min lilltjej..

Nu börjar jag längta till vårat nya hem.
Lite mer än en månad kvar till vi får tillträde, men sen ska ju köket fixas också.. Men det ska bli kul att inreda det nya, that I really look forward to.
Hoppas vi inte behöver bo hemma hos Björns familj alltför länge, känner att det är lite jobbigt det här med att be om hjälp/vara till last igen..

Time for some tea and breakfast.

Inga kommentarer: