tisdag 26 juni 2012

Stackars gubbe..

Nu blev min karl precis väckt av ett samtal, I think.
Han har varit ute på jourjobb hela natten, eller ja, två samtal fick han och det tog sina timmar.
Men plånboken tackar för det dock.

Jag och My har varit uppe sen halv sju ungefär. Jag har kommit på att hon inte behöver äta på nätterna när hon vaknar, utan det räcker att ta upp henne i famnen och sen stoppa in lillfingret i munnen på henne så somnar hon om, jag vet inte om hennes tumme bråkar med henne på nätterna eller hur det är. Hon sover väl lite mer oroligt just nu?

Vi ska träffa Kicki och Isabella idag, får se vart vi tar vägen dock.
Ingen promenad idag med tanke på TRÅKERSvädret.

Shit, flytten närmar sig med stormsteg, och vi har inte kommit nånstans med packningen (visst 9 kartonger men vad är en nål i en höstack) känns det som.

Nu ska jag ta en liten tröttis som behöver sova middag...

Inga kommentarer: