måndag 25 juni 2012

Kul start på semestern..

för dom vars semester börjar idag.
Pissväder idag, imorrn och inte så mycket bättre på Onsdag.
Vi håller oss inomhus idag, that's one thing that's for sure.

Jo, Therese mamma fyller 60 år nästa månad och jag kom på vad jag ska köpa till henne. Inget stort sådär, men jag minns att hon älskar engelsk konfekt och titta vad jag snubblade över på en grupp som jag är med i på Fejjan.


Och så skaffa en skål till. Jag tycker dom här var jättesöta!
Självklart måste jag ju skaffa lite riktiga godisar också, taskigt att bara fresta, haha.

För övrigt kollar jag på lite skålar, ljusstakar, tavlor m.m i shabby chic stil på Tradera. Det finns ju såååå mycket fint, men på såna sidor är jag riktigt kräsen om jag köper nåt.
Tänker till några gånger extra om jag verkligen "behöver" (klart jag gör) det.

Fick lilltjejen att somna om igen iaf. Nu har hon iaf sovit i 45 minuter, bättre det än inget om hon skulle vakna. Dags för frukost för min del.

1 kommentar:

Therese sa...

hahaha ja de var ju jätteroliga! =)
Hon kommer bli jätteglad!