fredag 15 juni 2012

Internetdelning.

Vi tog ju med oss datorn hit till Karlstad, eller ja, Vålberg där vi befinner oss just nu.
Det som är så bra med iPhonen är att den har internetdelning. Det är bara att sätta igång den och sen leta upp anslutningen på datorn + ange lösenord.
Man behöver inte ens koppla in skiten. Det du, en dongel utan dongel.. eller hur ska man säga. Man surfar i alla fall på iPhonens 3G. Riktigt najs.


Björn och hans familj + mormor sitter i köket och fikar medan jag sitter här och surfar och lyssar på musik. Spotify är också en underbar sak att ha på mobilen (har iofs det på datorn med men högtalarna på mobilen är bättre). E så nöjd med mig kära mobil <3.

Ikväll blir det fotboll hos Björns moster, jag kommer nog med all säkerhet bli uttråkad eller somna (som jag gjorde i Onsdags när vi kom till Karlstad).
Men men, Björn får väl passa på att njuta lite med sin släkt så kanske han får göra nåt han tycker är tråkigt med mig sen, haha. Ge och ta.

Nu ska jag kolla vidare på lite hus..

Inga kommentarer: